Formulir Kontak

Nama

Email *

Pesan *

Cari Blog Ini

Miss Montreal Komt Na 7 Jaar Met Nieuwe Plaat Ik Was Het Even Kwijt Maar Ben Nu Weer Happy

Miss Montreal komt na 7 jaar met nieuwe plaat: 'Ik was het even kwijt, maar ben nu weer happy'

Miss Montreal worstelde de afgelopen jaren met zichzelf en haar muziek

De Nederlandse zangeres Miss Montreal heeft na zeven jaar weer een nieuw album uitgebracht. Het album heet 'Ik ben de vrouw die ik ben' en is geïnspireerd op de afgelopen moeilijke jaren die ze heeft doorgemaakt. In een interview met NU.nl vertelt ze openhartig over haar worstelingen met zichzelf en haar muziek.

Miss Montreal, echte naam Sanne Hans, brak in 2009 door met haar debuutalbum 'Miss Montreal'. Sindsdien heeft ze meerdere succesvolle albums uitgebracht en is ze uitgegroeid tot een van de populairste zangeressen van Nederland. Maar de afgelopen jaren had ze het moeilijk.

Nieuw album 'Ik ben de vrouw die ik ben' is geïnspireerd op moeilijke periode

"Ik was het even kwijt", vertelt ze. "Ik wist niet meer wie ik was en wat ik wilde met mijn muziek. Ik had het gevoel dat ik mezelf verloor." Ze besloot een stap terug te doen en zich te focussen op haar persoonlijke leven. Ze ging in therapie en begon aan een zoektocht naar zichzelf.

Die zoektocht heeft geresulteerd in haar nieuwe album 'Ik ben de vrouw die ik ben'. Het album is een eerlijke en openhartige reflectie op de afgelopen jaren. "Ik heb veel geleerd over mezelf", zegt ze. "Ik ben nu weer happy en ik weet wie ik ben." Het album is een mix van uptempo popnummers en emotionele ballads. Het is een album dat hoop en kracht uitstraalt.

Miss Montreal is terug en sterker dan ooit

Miss Montreal is terug en ze is sterker dan ooit. Haar nieuwe album 'Ik ben de vrouw die ik ben' is een prachtig en inspirerend album dat laat zien dat het altijd mogelijk is om weer op te krabbelen, hoe moeilijk het leven ook is.

Wat kunnen we leren van het verhaal van Miss Montreal?

  • Het is belangrijk om te weten wie je bent en wat je wilt met je leven.
  • Het is oké om een stap terug te doen en je te focussen op je persoonlijke leven.
  • Therapie kan een geweldige manier zijn om jezelf beter te leren kennen.
  • Het is altijd mogelijk om weer op te krabbelen, hoe moeilijk het leven ook is.


Komentar